Dana 11. srpnja 2025. godine u Sveučilišnoj galeriji Akademije likovnih umjetnosti na Širokom Brijegu mr. art. Antonija Gudelj obranila je doktorski rad iz područja umjetnosti, polje likovna umjetnost, grana grafika s temom Kasnosrednjovjekovna estetika kršćanskog simbola u grafičkoj umjetnosti pod mentorstvom prof. dr. art. Amele Hadžimejlić-Kečo.
Sažetak: Disertacija istražuje problematiku u stilističkom-spoznajnom osmišljavanju grafičkog djela, vjerno izražava misao kako je sva poezija religiozna. Ako poezija nije religiozna, nije poezija. Sva poezija, istraživački ili stvaralački grafički opus, izravno ili neizravno traži Boga. Očito je grafika najstariji umjetnički jezik duhovnosti. Etimološko izražavanje putem simbola RIBE blisko je ljudskoj prirodi od najstarijih vremena. Duboko ukorijenjen u svih naroda, kultura i religija, simbol kao sredstvo duhovnog izričaja i u kršćanstvu poprima ulogu tumača Biblije i božanske osobe Isusa Krista. Takav odnos prema umjetnosti dovodi do stava kako je umjetnost prije svega način izražavanja, odnosno tehnički problem. Za razliku od europskih teoretičara likovne umjetnosti, koji su umjetnost vidjeli kao nešto razumljivo, tj. sredstvo da čovjek postigne nešto transcendentno, smatra se kako bit umjetnosti nije u inteligenciji, nego u jednoj djelatnosti, u jednoj tehnici, grafičkoj materiji koja ima magiju, poeziju i život. Radovi su uglavnom rađeni tehnikom visokog tiska, najviše uz grafičku kombinaciju drvoreza i linoreza, kao uzor na srednjovjekovnu tehniku i njezin poetično-psihološki interpretativni izričaj što omogućuje daljnje istraživanje na grafičkom polju.